سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ولایت نور

گذری اجمالی به پیشگیری از جرایم جنسی و اثار ان در اسلام و غرب

مدتی قبل شبکه چهار یه سخنرانی رو در موضوع از هم گسیختگی روابط جنسی در غرب و بدنبال ان سقط جنین و شیوع بیماریهای واگیر دار و.. پخش کرد. از هم گسیختگی روابط جنسی درغرب و کشورهایی که غافلانه از غرب تبعیت کردند کار روبه جایی رسانده که که معضل کودکان نامشروع و انواع بیماریها  روبوجود اورده به استناد همان برنامه فقط در هند دومیلیون کودک نامشروع در فاصله زمانی چند سال متولد شده است.و اگر همین امار رو در مقیاس جهانی ببریم به ارقام خیلی بالاتر دیگر می رسیم که گریبان بشر امروزی را گرفته است.

طبق امار در یکی از در محدوده زمانی خاص از 13000 دختر دبیرستانی در امریکا 9000نفر انان روابط جنسی با دیگری داشته اند و وباکره نبوده اند و کم کم روابط جنسی با دیگران نوعی ارزش تلقی شده است1.

حالا غرب از خواب غفلت بیدار شده و فهمیده که ملت خود را گرفتار چه منجلابی کرده و و در چاره حل معضل پیش امده افتاده است.

علیرغم قانونی کردن اموزش جنسی کودکان جهت جلوگیری ازحاملگی ناخواسته و شیوع بیماری ها به موفقیت چشمگیری نرسیده است.در تحقیقاتی که انجام داده اند نشان داد که اکثر کودکانی که ناشی از محصول روابط نامشروع اند تبدیل به مجرمین خطرناک میشوند به همین جهت قانون سقط چنین را وضع کردند . با این حال افزایش کودکان نامشروع و حاملگی ناخواسته و پاشیده شدن نهاد خانواده و انزوای افراد علیرغم وضع قوانین پیش گفته ازشکست تئوریهای غرب در پیشگیری از این گونه رفتارها دارد.

اما اسلام با پیشگیری از مقدمات این روابط کاملا جامعه و افراد را سالم نگه میدارد .اسلام مخالف روابط ازاد بین دو جنس مخالف است و نهایت احتیاط رو در این مورد کرده است از نظر اسلام حتی نشستن در جایی که خانمی نشسته تا زمانی که ان مکان هنوز گرم بدن زن است کراهت دارد و این فقط جهت جلوگیری ازمسموم شدن و ایجاد جاذبه جنسی است. در تاریخ اسلام داریم که حتی امام متقیان علی علیه السلام به دختران جوان سلام نمیکرد .و...و هر گونه رابطه دوستی و دل بستگی و هر رابطه ای را که احتمال فساد دران هست از نظر اسلام ممنوع است.اسلام نظر کردن به جنس مخالف را به قصد شهوت حرام می دارد و... به تعبیر دیگر اسلام با تنظیم رابطه دو جنس مخالف از جرایم جنسی پیشگیری کرده وجامعه اسلامی عاری از این گونه جرایم است و به تبع این پیشگیری نه خبری از سقط جنین است که حتی اسلام ان را ممنوع کرده و نه خبر از شیوع بیماری و از هم پاشیده شدن نهاد خانواده.حالا اسلام کجا غرب کجا ان به خدا کشاند غرب به گناه کشاند .

پی نوشت.

امریکا بدون نقاب .دکتر میر لوحی